Fajnie, jeśli czytasz te słowa. Znaczy, że podobnie nam w duszy gra "staromodność" i nostalgia za czasami, gdy przedmioty miały duszę...Ocalamy od zapomnienia, ocalamy...Decoris Recreo to w wolnym tłumaczeniu "Wskrzeszenie uroku".
Ten pamiętnik to nasz sposób na dzielenie się doświadczeniem. Na razie skromnie, ale od czegoś trzeba zacząć :) Będziemy starać się wrzucić tu wszystko to, co wyda nam się ciekawe, pomocne, co nurtuje tych, z którymi się stykamy, a ma bezpośredni związek z renowacjami.
Słowem - liczymy, że znajdzie się tu wszystko, co chcesz wiedzieć o renowacjach, ale nie wiesz, kogo o to zapytać.

środa, 16 grudnia 2009

Niezmiernie i wymiernie miło

Z przyjemnością dowiedziałam się na własne oczy, że ze szczerego serca czynione, choć skromne wysiłki na tym blogu, znajdują swoich odbiorców. Dziękujemy autorce Nowego domu w starym stylu za zaglądanie do nas :)
Ze swojej strony polecam tego bloga tym, którzy szukają porad związanych z renowacjami i bogatej dokumentacji fotograficznej. Świetna robota i przykład dla innych! :)
P.S. Dziękujemy za dodanie naszej strony do grona inspiracji :D

2 komentarze:

  1. Dziękuję, czuję się bardzo wyróżniona :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że "wyszperałam" Wasz blog :) Wiecznie dłubię w domu i rady specjalistów z pewnością mi się przydadzą...do tej pory robiłam wszystko metodą "na chłopski rozum" :) Uwzięłam się właśnie na "wiejskie" krzesła znalezione na strychu, wyczyściłam do surowego i chciałam w oparcie dać rafię. Mam pytanie : czy wąsy mogę mocować takerem ? Jak umocować listewki maskujące ( muszą być od przodu krzesła ) żeby nie popękały przy mocowaniu ? Nie wbijać gwoździków bez lepków tylko kleić ? Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Co o tym sądzisz?